*”leveren is niet hetzelfde als opleveren!”
Inleiding
Bij Aspectibus bestaat de mogelijkheid om uw inkoopvoorwaarden op specifiek het onderdeel “werken” in relatie tot wet- en regelgeving en paritair overeengekomen voorwaarden zoals de UAV 2012 te laten controleren.
Doel
Na de controle van de inkoopvoorwaarden wordt de aanvrager geacht:
Werkwijze
Na acceptatie van de offerte dient u de onderhavige inkoopvoorwaarden minimaal 1 week voorafgaand aan de doornee-mochtend te e-mailen naar hmiltenburg@aspectibus. De inkoopvoorwaarden zullen in de dagen voorafgaand aan de doorneemochtend digitaal van commentaar worden voorzien. Op de doorneemochtend zelf worden deze bevindingen met de aanvrager inhoudelijk doorgenomen.
Afsluiting
Na afloop van de doorneem-ochtend wordt het digitale exemplaar van de onderhavige inkoopvoorwaarden, met eventuele aanpassingen naar aanleiding van de doorneem-ochtend, per e-mail aan de aanvrager ter beschikking gesteld.
Programma/inhoud
De volgende vorm van controle wordt aangeboden:
Beoordelaar
Groepsgrootte
Bij de doorneem-ochtend mogen in beginsel maximaal 3 deelnemers namens de aanvrager aanwezig zijn.
Duur
De doorneem-ochtend duurt van 9.15 tot 12.00 uur. Aspectibus zorgt voor koffie- en thee. Tussen 12.00 en 12.30 uur zal een lunch worden verzorgd.
Plaats en data
De doorneem-ochtend vindt plaats bij Aspectibus te Apeldoorn. De datum van de doorneem-ochtend is in overleg met u te bepalen.
Kosten
De kosten voor een controle zijn: € 540,-- excl. BTW. Prijsstelling 2024, excl. BTW. Hier zijn de uitgebreide voorbereiding bij inbegrepen en dit is inclusief koffie/thee en lunch bij de doornee-mochtend. Op de controle zijn de "Algemene Voorwaarden Aspectibus" van toepassing.